Mila Kunis for Gemfields

Skærmbillede 2013-03-19 kl. 11.21.14

Mila Kunis arbejder altid kun med brands og virksomheder, hun virkelig tror på. Det har hun i hvert sagt til medierne flere gange, hvor hun har beskrevet det at støtte en sag, hun ikke tror på, som det “sværeste job i verden”. Skuespillerinden er det nye ansigt for “Gemfields”, som er specialister i farvede ædelsten. Den 29-årige Kunis blev annonceret som juvelvirksomhedens talskvinde tidligere på året, efter at hun blev kontaktet af CEO, Ian Harebottle.

Jeg er altid skeptisk over for kendte mennesker, som pludselig bliver ansigt for et brand. Jeg synes tit, det er et tegn på sell-out, og at de ikke har mulighed for at få et job inden for den branche, som de faktisk mestrer. Men nu må vi se, det har jo fungeret for nogen… (her tænker jeg på tilfælde som Charlize Theron for Dior og Emma Watson for Chanel) så måske vi begynder at se meget mere til Mila Kunis – andre steder end på det store lærred.

MILA KUNIS only ever wants to work with brands and companies that she truly believes in. The actress, who is the new face of ethical coloured gemstone specialists Gemfields, says that endorsing a product that you don’t believe in is “the hardest job in the world”. The 29-year-old was announced as the jewellery company’s spokesperson earlier this year, after she was approached by CEO Ian Harebottle.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *