“Made-to-Measure” by Gucci

Skærmbillede 2013-03-15 kl. 18.59.37

Frida Giannini

Gucci vil lancere en ny “made-to-measure” kollektion i juni designet af kreativ direktør, Frida Giannini, i partnerskab med den italienske forretningsmand, Lapo Elkann. Med titlen Lapo’s Wardrobe er det personaliserede tilbud beskrevet som “en skræddersyet luksustjeneste for den moderne gentleman”.

Skærmbillede 2013-03-15 kl. 19.01.18

Kollektionen (indeholdende 27 styles) vil omfatte 23 stk. for mænd og fire kvinder – herunder lædervarer, sko og smykker – og giver en nyt bud på Guccis eksisterende “made-to-measure” tilbud. Kunden vil blive bistået af specialiseret personale gennem udvælgelse af stof, tilpasning og levering – hver kunde vil blive forkælet og fået tilpasset sit tøj i en periode på fire til seks uger. Rækken af ​​luksuriøse materialer giver mere end 178 mulige kombinationer af farver og tekstiler.

Lapo’s Wardrobe vil blive afsløret i løbet af foråret/sommeren 2013. Mærket vil i første omgang være tilgængeligt i Gucci-butikker i Milano, London, Paris, New York, Tokyo og Sao Paulo.

Gucci will launch a new made-to-measure collection in June, designed by creative director Frida Giannini in partnership with Italian businessman Lapo Elkann. Entitled Lapo’s Wardrobe, the personalised offering is described as “a luxury sartorial service for the modern day gentleman”.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *